Urządzenie do wodorowania silnika TEXA H2 BLASTER H175A

Urządzenie do wodorowania silnika TEXA H2 BLASTER H175A

sklep@mokar.pl tel. 612927071 mokar.pl

Wyświetlacz wielodotykowy i dedykowane oprogramowanie H2 BLASTER nie pozostawia miejsca na błędy.
H2 BLASTER jest wyposażony w dziesięciocalowy wyświetlacz dotykowy, który gwarantuje dużą użyteczność i pozwala operatorowi mieć jasny podgląd wykonywanych operacji. Innowacyjny interfejs graficzny został opracowany w celu zapewnienia bardzo intuicyjnej obsługi oprogramowania oraz natychmiastowego odczytywania informacji generowanych przez narzędzie. Wyświetlacz został również stworzony w technologii glove-touch, która zapewnia doskonałe użytkowanie podczas noszenia różnego rodzaju rękawic roboczych.

H2 BLASTER wykorzystuje proces elektrolizy wody do wytworzenia mieszaniny wodoru i tlenu. Mieszanina wtryskiwana jest za pomocą specjalnego przewodu serwisowego, podłączonego do kolektora dolotowego, docierając ostatecznie do komory spalania. Wyzwolony
przez wysoką temperaturę gaz, reaguje zmieniając się w parę wodną o wysokim ciśnieniu.

sklep@mokar.pl tel. 612927071 mokar.pl

W ten sposób rozpoczyna się proces dekarbonizacji: para wodna przenika przez osad węglowy, usuwając jego złogi na tłokach, zaworach i końcówkach wtryskiwaczy oraz innych elementach, które znajdują się między komorą spalania a rurą wydechową. Czas trwania procesu wynosi około godziny, może też się przedłużyć w zależności od poziomu zanieczyszczenia silnika.
Wszystkie fazy monitorowane są przez NOS (NAVIGATOR OBD Service), który podłączony do gniazda diagnostycznego pojazdu, monitoruje czy procedura przebiega bezpiecznie.

Jakie są uzyskane korzyści po zabiegu H2 BLASTER
- początkowe odzyskiwanie energii i lepsze osiągi przyspieszenia
- bardziej stabilny na biegu jałowym i zmniejszony hałas
- oszczędność paliwa
- redukcja szkodliwych emisji
- Czyszczenie FAP, EGR i Turbo
- czyszczenie wewnętrznych części silnika bez ich demontażu

Gdzie działa H2 BLASTER?
Elementami procesu dekarbonizacji, których dotyczy problem, są:
- komora spalania (denko tłoka, trzonki zaworów, końcówki wtryskiwaczy),
- Zawór EGR
- turbina o zmiennej geometrii
- filtr cząsteczek stałych
- sonda lambda
- katalizator
- wszystkie elementy kolektora wydechowego